Managed services

Onsite beheer

Ervaren systeembeheerders bij u op locatie
On site beheer van Twicesolutions is systeembeheer verzorgt door onze systeembeheerders met de laatste kennis. De systeembeheerders worden naast het leren in de praktijk, ook via scholing van de laatste technische kennis op de hoogte gebracht. De ervaren systeembeheerders komen periodiek bij u op locatie voor systeembeheer, netwerkbeheer en voor het uitvoeren van kleine werkzaamheden. U en uw medewerkers worden geadviseerd over het netwerk en de software.

Het is mogelijk te besparen op de kosten van systeembeheerders op locatie door gebruik te maken van beheer op afstand. Beheer op afstand oftewel Online monitoring en beheer door een groep ervaren systeembeheerders die op afstand 24 uur voor u klaar staan, tegen aantrekkelijke kosten.

Online monitoring & beheer

Systeembeheer op afstand.
Twicesolutions houdt constant uw ICT-systemen in de gaten. De werkstations, de servers en het totale netwerk worden 24 uur en 7 dagen per week gecontroleerd. Er wordt gekeken of er updates nodig zijn of de harde schijven vollopen, hoe het zit met de status van de internetverbinding en nog veel meer. Een dag niet werken door niet functionerende ICT-apparatuur, dat komt niet voor door proactiefe monitoring tools.

De voordelen:

  • Controle van ICT-apparatuur, schijfruimte, processorbelasting, logboeken etc. en dat 24 uur en 7 dagen per week
  • Elke minuut monitoren van computers, laptops en servers, ook als deze thuis gebruikt worden als mobiele werkplek
  • Constant uitrollen van applicaties, updates en bestanden
  • Beheer en installatie van de meest recente softwarepakketten
  • Inzicht in de gezondheidsstatus van de ICT-omgeving door ontvangst van periodieke rapporten met gegevens over beheer
  • Bijdrage aan het wereldwijde ‘groene initiatief’
  • Overzichtelijke kosten, want systeembeheer op afstand is aan te schaffen tegen een vast bedrag per maand


Onsite beheer

Een optimale beheer SLA voor uw volledige ICT omgeving. Twicesolutions is een specialist op het gebied van het beheren van ICT infrastructuren op basis van een SLA. Een Service level agreement (SLA) is een overeenkomst waarin specifieke beheersafspraken tussen uw bedrijf en Twicesolutions worden vastgelegd. Naast de beschrijving van prestatie-eisen, staan er afspraken in ten aanzien van het overeengekomen kwaliteitsniveau (service level) van de te leveren diensten. Als u kiest voor een Beheer SLA Overeenkomst op maat van Twicesolutions dan wordt, met inachtneming van uw wensen, uw ICT infrastructuur volledig door Twicesolutions beheerd, inclusief eerste- en tweedelijns ondersteuning.

De bouwstenen van de SLA zijn:

  • helpdesk van 08:00 t/m 18:00 uur (optioneel 24/7)
  • monitoring en beheer op afstand
  • onsite beheer
  • prestatiebewaking
  • logistieke en fysieke beveiliging
  • een vast bedrag per maand